Tarzın tarzımız olsun, büyüksün Selena Gomez!

Her genç kadın gibi benim de en büyük hobilerimden biridir modayı takip etmek. Hatta bazen abartıp konuyla ilgili fazla mesai bile yapabiliyorum. Tabi ki de o mağaza senin bu mağaza benim dolaşmaktan bahsetmiyorum. Bu sene ne moda, hangi marka ne çıkarmış, hangi ünlü ne giymiş vs…

Biraz feyz almak adına biraz da günceli takip ediyor olmanın verdiği yüksek özgüven için ufak tefek yaptığım gezinmeler sırasında güzel suratlı Selena Gomez’in oldukça başarılı ve sade giyimini keşfettim.

Ben, bir çok yaşıtının aksine daha doğal olmayı tercih eden, büyük Instagram fenomeni Selena Gomez’in stilini oldukça beğendim. Ayrıca son zamanlarda kullandığı dağınık kahkül ve ev topuzuna da bayıldım.

Tamam bazen penye lastik paça eşofman ya da saten gecelik takımı da giyiyor fakat neticede her trend olanı da kullanacaksın diye bir kaide yok moda camiasında, unutma! Sen de kendine yakışacağını düşündüğün parçaları aradan seçerek biraz daha stil sahibi olabilirsin.

İşte sana bir kaç ip ucu, bak bakalım Selena Gomez neler giymiş!

gomes gomez gomez2 gomez3 gomez4 gomez5 gomez6 gomez7 gomez8 gomez9 gomez10 gomez11 gomez12 gomez13 gomez14 gomez15

Gamze.

Görsel: harpersbazaar.com

Bir Cevap Yazın

